Whistle - FloRida

Abrakadabra! Har (1 tim sen) nyss kommit hem från att ha varit med Sanna, Isac å Souhail en stund på biblioteket å suttit vid datorerna (konstig mening jag vet). Annars då... Jo, juste idag på skolan fick vi veta att vi inte kommer få gå på Urkul iår :( Det va bah förskolan som ska få gå dit under "skoltid" vi kommer få stanna kvar i skolan å sitta å räkna pissmatte!!! Asså typ glömde jag idrottskläderna idag så att jag fick göra nå jävla häfte som handlade om kostcirkeln å nå träningsgrejsmoj, blää. Åsså va jag typ astrött imorse för jag gick å la mig sent igår så liksom palla gå till skolan? Ahh, men ni vet att jag liksom har no life så att mitt liv är tråkigt, å dessutom så äre ingen jävel som följer min blogg :'( Nu ska jag gå å skita, hejdåååå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0