Can you blow my whistle baby - Flo Rida

Tjaaaaaaaaaa! Inte gjort något inlägg i helgen så lägger väll in det nu ;) På Fredagen va jag på Kulturnatten med Kelly, Rebecka å Lana men Rebecka åkte hem ganska tidigt så jag va inte me henne nmå länge :( Agnes, Boa å Cornelia va också där så vi va med dom lite, vi gick upp til hillen och då var William (Pieda) Ludvig och Hampus där så jag å Kelly sotg å snackade med dom ganska länge :) Ehhh, sen klockan 11 va de bio, The dictator och den va gratis så jag gick på den med Agnes å Boa för Kelly gick med några andra, filmen slutade halv 1 på natten xD Sen va det väll inte så mycket mer om kulturnatten förutom att jag såg en massa band som spelade också, både bra och dåliga ;) Men sen i helgen har jag varit i stugan för Emelie hade nån tjejkvällsgrejsmojs så att jag, pappa å Ingrid åkte till säter å fixa lite i stugan, vi har målat och målat och allt möjligt. Tog en paus från målandet också å körde lite Cross, och det var betydligt mycket roligare än att måla xD Eftersom att det inte är färdigt på säter så åkte vi till Sanbodarna och sov där och kollade på Eurovision å Sverige vann! :D Men dom där ryska små tanterna var ju för söta^^ Igår va de jue Morsdag så jag köpte ett kort som det stog "hoppas din dag blir lika fantastisk som du är" eller nått, en "body butter" och en liten ros, till mamma :) <3 Å igår kväll vid typ 10 så grillade vi hahahah så det blev liksom att jag gick å la mig vid 11 fast jag va inte så trött imorse ändå :D Nu så ska jag gå å äta, Hejdåååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0