Trazzel å Åska! Njaa....

Tjenaaa! Igår så tog jag ner Trazzelsudden min på ridklubben å red lite. Så jävla dålig luft i ridhuset även fast vi hade dörren uppe, så det gick inte va där inne för älsklingen min fick tokhosta. Vi gick ut på uteplan å jag travade lite med honom, kunde ha ridit i evigheter med det blev inte så länge för det börjada regna å åska :( Så vi fick ge oss, men det kommer fler dagar :) Sen så ska Wilma ( http://tjejernaiange.bloggplatsen.se/ ) komma å rida Trazzel veckorna jag är hos pappa, roligt roligt :) Bra att han får röra på sig, och dessutom att hon får rida lite :) Ehm, nu sitter jag hos pappa vid datan även fast det är fint väder ute :3 Busiga mig^^ Hejdååå så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0