Tonight we are young so i set the world on fire....- Fun.

Tjoooh! Idag har varit en riktigt rolig dag! :D Vaknade av att min mobil ringde å då vare Petter som ringde å fråga om jag ville va med han Isac å Souhail så jag va med dom. Jag kan typ inte säga vad vi gjorde, hehe det är en hemlis ;) Så jag va med dom typ hela dagen ända till 4 ungefär för då skulle Isac hem så då drig Souhail hem också, men jag fortsatte va med Petter en stund till tills klockan va typ 6 för då skulle jag hem å äta å Petter skulle hem :) Men iaf så hade vi kul :D Fredde kom å hämtade mig på Konsum åsså åkte vi å hämtade maten på Shish Kebab å åt, sen åkte vi på Ica å köpte godis för de va typ billigt xD Så jag plockade en hel jävla påse, men.... Jag tappade den i golvet så att den gick sänder :S pinsamt så in i helvete!!!!!!!!!!!! Men aja, de ramla inte ut så mycket godis så jag knöla ner allt i en ny påse :P Vi fick till och med betala för den extra godispåsen^^ Hehehe, klumpigt av mig ;) Igår så tog jag Trazzel på en ridtur och mamma gjorde mig sällskap som gick med Henna (hunden) samtidigt :) Ahh, seees! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0