Sanna, Willam och fotboll! :D

Tjoo! Denna vecka och förra har jag gjort rätt mycket, jag har fått en häst av världens bästa mamma, varit med William å Sanna och idag har jag spelat fotbollsmatch. Trazzel, heter hästen som jag å mamma har köt, han är så söt så! (bilder kommer) Blev så jävla glad när vi bestämde att vi skulle köpa honom, jag fick betala 2000 som bidrag å han kostade 11000 men det var värt det! :) Jag har varit med William å Sanna å vi har typ inte gjort så mycket ;) Åsså sov Sanna över hos mig igår så att vi va på spegeldammen :D Å idag har jag spelat fotbollsmatch mot Njurunda, vi vann såklart med 3-1 med Sanna som målvakt! :D Men tjejerna i Njurunda var så jävla gnälliga, typ alla började grina å deras tränare, jaa hon va jävligt taskig!!! :@ Nu ska jag ta på mig strumpor å sedan vara med William å Sanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0