Dålig bloggare... Vet...

Tjaaa! Jag vet att jag är en usel bloggare, jag har liksom inte tid att blogga å glömmer bort det ibland å så. Jag har iaf inte gjort så myckeeee, mitt liv är ganska trist :( Idag har jag varit å fikat på konsum med Becka å Sanna <3 De va kul :) Imorgon ska jag kanskeee va med Herman, ska fråga han när jag får pengar på mobiilen xD Jag har börjat tränat igen typ... Gör typ saker varje dag som tyyyp.... Någon grej på wii där man ska dansa eller typ wii fit där man kan göra övningar som muscel workout å sånt. Armhävningar, Situps gå ut å springa... Ja lite grejer. Jag tränar därför att det är kul och jag har typ inget annat tidsfördriv, jag har jämt så tråkigt. Nu ska jag duscha så... Jag bloggar nog mer imorgon :) CHAOOOO! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0