Stelkrampssprutan!

Chacha bitches! Fick sluta typ 11 idag för att jag hade så jävla ont i huvve å hela världen typ snurrade! Tror de beror på att jag tog stelkrampssprutan imorse klockan 9.00 å du de är inge jag frivilligt gör om!! Gör ont som fan i armen efter man tagit den armen är helt stel! Fick pepparkaka å saft efter jag hade tagit sprutan, Som om de skulle hjälpa?... De hände faktiskt en sak som fick mig att skratta när jag satt inne hos sjuksköterskan Carina å skulle ta sprutan, Becka fick följa med mig in fast hon skulle inte ta någon spruta. Då sa andra sjuksköterskan Lena som va typ assistänt såhär: Rebecka du kan flytta fram lite å hålla o Moa lite där i handen HAHAHAHAHAHAH å de fick mig å skratta, de kändes nästan pinsamt för där skulle hon sticka in en nål i min arm å då börja jag skratta HAHAHAHAHA! Puss å Kram CHAOOOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: Alva:)

HAHA Rebecka du kan flytta fram lite å hålla o Moa lite där i handen... hahaha

2011-10-03 @ 20:41:34
Postat av: gustav petrone

ööööööööö det gör inte ont med sprutan

2011-11-09 @ 17:04:30
Postat av: felicia

ajaj det gör säkert ont får vel se i morgon...

2011-11-14 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0