Fångvaktaren e jag finns ingenting kvar... Lillasyster;)

Tjobre! Idag har man såklart varit i skolan(suck) Haha fan vad jag hade kul med Boa idag asså ni ska bah veta!;)Haha men kan nt säga här...hihi;) Idag när vi hade SO så skulle vi kolla på olika små videoklipp som var på Danska,Norska,Isländska och Finska hahahaaha snacka om att jag garva!:P Sen skulle vi gö ett papper om deh där, å vi skulle försöka lista ut vad som stog på alla dom där språken förutom Finska haha jah å Agnes fatta NADA Seriöst;P hahahhahahahahahahah. Haft en rolig dag för övrigt va me Agnes å Lovisa(och Boa en liten stund;) typ hela dan på skolan hade kul som vanligt (igen) På skolan så hade dom gjort om grupperna gr1 å gr2 jag va kvar i grupp 1 men alla mina kompisar förutom Agnes var tvungen att byta till grupp 2 WÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! Men jag har iaf Agnes å deh är bra deh:)Men en jävligt dålig sak idag va att Kelly min älskling mådde jättedåligt å asså seriöst hon såg döende ut!:'( Kelly gmn krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0