Simprovet!

Tjohhhhhh! idag så fick jag sovmorgon(jippie) Men, Det va bah därför att vi skulle åka tåg till Fränsta med skolan för att göra ett simprov(sad face) Vi skulle simma 8 jävla längder!!!! Jag baah liksom WTF! 8 Längder(200 m)! Så långt orkar la inte jag simma!?? Men, såklart klarade jag alla längderba vettu!! HAHAHAHAHAHA feel that! Vi skulle göra 6 längder bröstsimm å 2 längder ryggsim å du, gissa om jag blev lättad över att vi skulle simma ryggsim ist för bröstsimm (aaaaaaaaaaaaaaaaaa) Åsså är de juh som så att jag har klippt mig:D(igen) Det vart helt kort den här gången;) Ska försöka ladda upp en bild, det brukar oftast inte gå:'( Men ska prova. Imorn äre Tisdag å Tisdag = Kören WÄÄÄÄÄÄÄÄH! Jag gillar nt kören så mycke:P Ska nog sluta efter att vi har åkt å bada;P HAAAAAAAREEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0