Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Chacha! De va ganska länge sen jag gjorde ett inlägg sorry guys! Men, jag har iaf mycket att berätta om nu;) Veckan har gått såååå himla snabbt! Va med Sanna ganska mycke den här veckan (aaa) :D Igår så gick jag å Sanna hem till mig å kolla på filmen Ondskan en asbra film asså! Sen så skulle hon åka på Mittis å äta, å sen va hon me mig igen;)<3 Asså gick vi typ på "Halloweendisco" Fast utan å klä yt oss;P Asså va jag å Sanna med Isac, Sou-Hail å Herman efter skolan på Torsdagen. Vi typ gick på Erikshjälpen å kollade på nå grejer hahaha åsså gjorde vi en massa saker. Sen gick Herman hem då va de bah jag Sanna Isac å Sou-Hail då gick vi på skolan å spelade pingis å mycke mer!;) Fett kul hade vi iaf;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0