Baka med Sanna! ♥

Tjaa! Idag så skulle jag å Sanna ta bussen hem till mig, vi gick på konsum å köpte choklad ;) Åsså när vi kom till busstationen så hade bussarna redan åkt! Jag bah vafan är klockan?? klockan va 13.23!! Så då gick vi in på biblioteket å satt å läste lite, då kom Isac å Souhail dit å va med oss en stund. Sen åkte jag,Sanna å Isac 2 bussen hem, souhail gick hem XD. Då var bussen trasig så vi fick åka minibuss!!! Hur många är det inte som ska åka!?!?!?! Typ 20 stycken! Alla typ trängde sig in i den där jävla minibussen folk satt på golvet å överallt! HAAHAHAHA! Men jag sanna å isac hade en riktig sittplats iaf! Sen kom jag å Sanna hem, då tog vi å bakade negerbollar som vanligt, för sanna skulle hem tidigt. Vi hade tänkt baka cupcakes men hann inte. Sanna åkte hem typ halv 5 :( Nu ska jag äta! BYEEEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0